۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
سهمیه مسکن کارگری در مازندران ۴ هزار نفر است
مدیرکل تعاون مازندران:

سهمیه مسکن کارگری در مازندران ۴ هزار نفر است

ساری- مدیرکل تعاون مازندران، سهمیه مسکن کارگری در استان را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دو برابر این سهمیه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در اتاق تعاون استان سهمیه مسکن کارگری در استان را بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دو برابر سهمیه کارگری ثبت نام کرده است.

وی با بیان اینکه مسکن از الزامات و ضروریات زندگی یاد کرد و گفت: اراده خوبی برای تامین مسکن کارگران در وزارتخانه تعاون وجود دارد و در این راستا نسبت به شناسایی کارگران واجد شرایط اقدام شده است.

وی با عنوان اینکه بیش از ۹ هزار و ۱۸۰ نفر در مسکن کارگران در استان ثبت نام کرده اند، گفت: برای تامین مسکن کارگران خط اعتباری ویژه ای از سوی وزارت تعاون تعریف شده است.

اصغری رفع نیازمندی های کارگران را از جمله برنامه های وزارت تعاون برشمرد و گفت: برای حمایت از کارگران بیکارشده ناشی از کرونا نیز بسته های حمایتی نظیر بیمه بیکاری درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه کارگران رکن کار و تولید محسوب می شود، رفع موانع فراروی بیمه کارگران ساختمانی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

کد خبر: ۶۳٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha