۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
۴۲ هزار واحد صنفی در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند
رئیس اتاق اصناف زاهدان:

۴۲ هزار واحد صنفی در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند

زاهدان - رئیس اتاق اصناف زاهدان از فعالیت ۴۲ هزار واحد صنفی در این استان خبر داد و گفت: این واحدها در بخش‌های تولید، توزیع، عرضه کالا و مواد غذایی فعالیت دارند.

سید علی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شرایط حاکم بر بازار داخلی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به تحریم های اقتصادی باید به وضعیت مبادله و داد و ستد در استان توجه شود تا اصناف نیز با  کمترین چالش به فعالیت بپردازند.

وی افزود: کسبه علاوه بر تامین نیازهای مردم باید مالیات نیز بپردازند از این رو گردش در سرمایه در بازار استان سیستان و بلوچستان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس اتاق اصناف زاهدان زاهدان ادامه داد: پلمپ یک واحد صنفی باید با در نظر گرفتن شرایط بازار و مطابق با قوانین و مقررات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دست فروشان و روز بازارها هم درآمد اصناف را در زاهدان تحت شعاع قرار داده اند، گفت: امیدواریم در خصوص این موضوع نیز با درنظر گرفتن همه جوانب بازنگری انجام شود.

میر حسینی تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان بالغ بر ۴۲ هزار واحد صنفی وجود دارد که در بخش های تولید، توزیع، عرضه کالا و مواد غذایی فعالیت دارند.

کد خبر: ۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha