۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
نمایشگاه مجازی دائمی فناوری در اردبیل راه‌اندازی شد؛ عرضه محصولات به صورت مجازی و وبینار
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

نمایشگاه مجازی دائمی فناوری در اردبیل راه‌اندازی شد؛ عرضه محصولات به صورت مجازی و وبینار

اردبیل - ابراهیم‌پور، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: برای نخستین بار در استان نمایشگاه مجازی دائمی فناوری راه‌اندازی شد.

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: برای نخستین بار در استان اردبیل نمایشگاه مجازی دائمی فناوری در اردبیل راه‌اندازی شده که به صورت دائمی آغاز به فعالیت کرده و کار خود را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت محصولات خود را عرضه کردند بیان کرد: ارائه محصولات به صورت مجازی برای بینندگان در این نمایشگاه یک اولویت اساسی برای توسعه برنامه‌های علم و پژوهش استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: عرضه محصولات به صورت مجازی و وبینار در دستور کار این نمایشگاه قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرا و توسعه این برنامه‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ابراهیم‌پور ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و استارتاپی است که به همین منظور با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها به دنبال تحقق اهداف مورد نظر هستیم و تمام سعی و تلاش خود را برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها با هدف توسعه استانی به‌کارمی‌گیریم.

وی اظهار کرد: بهره‌گیری از حوزه علم و فناوری و به‌کارگیری آن در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های اساسی و مهم است که درصدد هستیم با استفاده از این موارد مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و در راستای اهداف تعیین شده گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر: ۶۱٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha