۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بسترهای لازم برای نمایشگاه مجازی دائمی ایران‌پلاست فراهم شده است
مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست:

بسترهای لازم برای نمایشگاه مجازی دائمی ایران‌پلاست فراهم شده است

دوستی، مدیر نمایشگاه ایران‌پلاست از فراهم شدن بسترهای لازم برای نمایشگاه مجازی دائمی ایران‌پلاست خبر داد.

به گزارش بازار، فرید دوستی اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست پس از ۱۶ دوره برگزاری، اکنون به بلوغ کافی برای جهش همه‌جانبه رسیده است و با توجه به ظهور فناوری‌های نو، هوش مصنوعی و دنیای مجازی باید از این امکانات و قابلیت‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در هفدهمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست در گام نخست با تحول اساسی در ساختار سایت و سامانه ایران‌پلاست بسترهای لازم برای تداوم دائمی این نمایشگاه فراهم شده است، افزود: گام دوم ایجاد نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست با قابلیت‌های مختلف و در سطح بین‌المللی است تا شرکت‌های علاقه‌مند حضور در این نمایشگاه در طول سال برای میلیون‌ها مخاطب ایرانی و خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: بستر مجازی نمایشگاه ایران‌پلاست هیچ مشابه داخلی ندارد و در میان نمایشگاه‌های ایرانی پیشگام استفاده از توانایی‌های هوش مصنوعی، گرافیک بالا و قابلیت‌های الکترونیک است.

دوستی یادآور شد: روند تولید نمایشگاه مجازی هم‌اکنون در حال طی شدن است و تیم‌های مجرب و خبره‌ای از متخصصان ایرانی در حوزه‌های گوناگون هوش مصنوعی، گرافیک، رابط کاربری و... در حال ساخت آن هستند.

دوستی اظهار کرد: به‌زودی بخش ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی برای عموم شرکت‌های علاقه‌مند فعال خواهد شد و آنها می‌توانند از این قابلیت ویژه ایران‌پلاست استفاده کنند.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha