۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رونمایی از مدرن ترین نیسان برای مصرف در بازار خاورمیانه
ایکس‌ترا شاسی بلندی بر پایه پیکاپ!

رونمایی از مدرن ترین نیسان برای مصرف در بازار خاورمیانه

شرکت خودروسازی نیسان XTERRA را بر روی سازه‌ای مشترک با پیکاپ ناوارا ۲۰۲۱ طراحی و تولید خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی شرکت خودروسازی نیسان از نسخه به روز رسانی شده (فیس‌لیفت) اس‌یووی محبوب XTERRA برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد.

این خودرو همانند رقیب سرسخت هموطن خود یعنی تویوتا که برای مدل فورچونر که بر پایه پیکاپ محبوب خود یعنی هایلوکس طراحی شده، شرکت خودروسازی نیسان نیز XTERRA را بر روی سازه‌ای مشترک با پیکاپ ناوارا ۲۰۲۱ طراحی و تولید خواهد کرد.

طراحان نیسان با ثابت نگه داشتن کلیت بدنه، یک به‌روزرسانی اساسی (Major Facelift) بر روی این خودرو انجام داده‌اند. مجموعه چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره خودرو بر اساس هویت جدید نیسان، به نام V-Motion و گرافیک C شکل کاسه چراغ، بازطراحی شده است.

در داخل کابین نیز، بازطراحی مجموعه داشبورد و غربیلک فرمان به اضافه عایق‌بندی پیشرفته فضای کابین و صندلی‌های معروف به Zero Gravity، نمای زیبا، مدرن و فضای ساکت و ایزوله را خلق کرده است.

همچنین در نسخه فول آپشن این مدل، امکانات ایمنی کاملی نظیر سامانه‌های هوشمند ترمز خودکار اضطراری، هشدار نقطه کور و حرکت بین خطوط و برخی آیتم‌ها دیگر در نظر گرفته شده است.

بر روی این خودرو موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۶۴ اسب‌بخاری بنزینی قرار گرفته که به همراه گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

کد خبر: ۶۱٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha