۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
پنج هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزادسازی شد
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

پنج هکتار از اراضی کشاورزی قزوین آزادسازی شد

قزوین- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پنج هکتار از اراضی کشاورزی قزوین که به شکل غیرمجاز از سوی سودجویان تغییر کاربری داده شده بود، آزاد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اراضی به طور غیرمجاز ساخت و ساز، فنس کشی و دیوار کشی انجام شده بود.

پرویز عبدی افزود: براساس اجرای تیصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور نمایندگان دستگاه قضا و نیروی انتظامی، ساخت و سازهای انجام شده در این اراضی که مربوط به روستاهای بخش مرکزی قزوین، تخریب و قلع و قمع و اراضی مذکور به وضعیت اولیه بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی در راستای صیانت از این اراضی به شکل شبانه روزی به فعالیت می پردازد با این وجود برای حفاظت از باغ ها و مزارع از گزند تغییر کاربری نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به جامعه هستیم.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با تاکید بر لزوم حفظ صیانت از اراضی کشاورزی به منظور حفظ امنیت غذایی جامعه، گفت: هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی اعم از دیوارکشی، فنس کشی و ساخت و ساز ممنوع است و متخلفان در صورت انجام این کار مشمول جریمه و پیگیرد قضائی می شود.

کد خبر: ۶۱٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha