۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
انجماد فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه بیرجند ممنوع است
رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند:

انجماد فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه بیرجند ممنوع است

بیرجند- رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: انجماد فرآورده‌های خام دامی تازه در مراکز عرضه این شهرستان تخلف بهداشتی و ممنوع است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، حسن علیزاده اظهارکرد: بعضی از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقدام به انجماد فرآورده‌های خام دامی تازه در فریزرهای فروشگاهی و معمولی کرده که بر اساس دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور هرگونه انجماد فرآورده‌های خام دامی تازه در مراکز عرضه تخلف بهداشتی محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید، استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند قرار دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در یکی از بازدیدهای نظارتی از یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای که اقدام به انجمادسازی انواع فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته کرده بود مقدار ۱۲۹ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

وی از شهروندان خواست در زمان خرید فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد به مشخصات درج شده بر روی لیبل توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره تماس ۱۵۱۲ برای پیگیری و انجام اقدامات لازم تماس بگیرند.

کد خبر: ۶۱٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha