۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
فعالان اقتصادی قزوین ۴۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند
رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

فعالان اقتصادی قزوین ۴۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: فعالان اقتصادی استان شامل بازرگانان و صنعتگران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۴۰ میلیارد ریال برای مقابله با این ویروس و یاری به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان قزوین، مهدی بخشنده اظهار داشت: این میزان شامل هدایا و کمک‌های غیرنقدی و نقدی می‌شود که برای کمک به مقابله با کرونا و همچنین یاری رسانی به اقشار آسیب دیده جمع آوری و اهدا شده‌اند.

وی اظهار داشت: توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی و نان و تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز کادر درمان همچون ماسک، لباس محافظ و محلول‌های ضدعفونی کننده در کنار پرداخت‌های نقدی از جمله کمک‌های فعالان بخش خصوصی قزوین در خصوص مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب دیده از این بیماری بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در مورد برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، فعالان بخش خصوصی استان قزوین با کمک‌های خیرخواهانه خود به این فرمایش رهبر معظم انقلاب به خوبی لبیک گفتند.

بخشنده اظهار داشت: جمع آوری کمک از صاحبان صنعت و بازرگانان از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به همنوعان بی بضاعت در این شرایط سخت همچنان با قوت ادامه دارد.

کد خبر: ۶۰٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha