۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضوری مشتری
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در هرمزگان خبر داد

امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضوری مشتری

بندرعباس- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در هرمزگان گفت: افتتاح حساب، درخواست تسهیلات به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضوری مشتری در شعبه بانکی قرض الحسنه مهر ایران در هرمزگان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا صابری در نشستی خبری با موضوع عملکرد ۱۳ ساله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که امروز شنبه ۲۲ آذرماه برگزار شد، بیان داشت: علاوه بر افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، این بانک به منظور کاهش تجمع مردم در شرایط کرونایی فعلی احراز هویت سجام را نیز به صورت آنلاین انجام می دهد.

وی اضافه کرد: دیجیتال کردن بایگانی ها و عدم نیاز به فرم کاغذی در بانک، صرف جریمه و دیرکرد در امور خیریه از دیگر خدمات و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان بوده است.

صابری خاطرنشان کرد: این بانک اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور بوده و سهامداران اصلی آن را ۱۰ بانک بزرگ کشور تشکیل می‌دهد، ۲۲ آذرماه سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و اکنون از نظر زیرساخت و  خدمات الکترونیکی جزو بانک‌های به روز کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با الگوی بانکداری اسلامی و در راستای توانمندسازی اقشار مختلف مردم، فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی با ۵۳۰ شعبه و بیش از سه هزار پرسنل فعال در سراسر کشور و ۱۷ شعبه در استان هرمزگان اقدام به ارائه خدمات به حدود هشت میلیون مشتری خود در کشور می‌کند. تسهیلات پرداختی این بانک در زمینه‌های مختلف مانند اشتغال‌زایی، کارآفرینی، معیشت، درمان و زنان بی‌سرپرست و آزادی زندانیان غیرعمد است. همچنین تعامل این بانک با سازمان‌های مختلف نظیر کمیته امداد در بهبود شاخص‌های کسب و کار در جامعه موثر است.

صابری با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات این بانک در هرمزگان، گفت: تا کنون بیش از ۶۰ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال به هم استانی های عزیز پرداخت شده که از این تعداد ۱۲ هزار فقره با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک هزار ۲۵۰ فقره با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج  بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان با اشاره به اینکه، این بانک عنوان سومین بانک جهان اسلام را نیز در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت این بانک به نحوی چشمگیر بوده است که توسط نشریه "Banker" به عنوان سومین بانک جهان اسلام شناخته شد؛ همچنین به دلیل تنوع طرح‌ها و فعالیت چشمگیر آن در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، جایزه نخبه اقتصادی توسط سازمان اقتصاد اسلامی به این بانک تعلق گرفت.

کد خبر: ۶۰٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha