۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
سهم شهرداری سمنان برای اجرای طرح فاضلاب شهری به ۱۰۰ درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

سهم شهرداری سمنان برای اجرای طرح فاضلاب شهری به ۱۰۰ درصد افزایش یافت

سمنان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سمنان بابیان اینکه در اجرای طرح فاضلاب شهری قرارداد با سرمایه‌گذار سابق فسخ شد، گفت: اکنون سهام شهرداری سمنان برای اجرای این طرح به ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهریان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم‌آبی استان سمنان به میزبانی استانداری اظهار داشت: در اجرای طرح فاضلاب شهری قرارداد با سرمایه‌گذار سابق فسخ‌شده و اکنون سهام شهرداری سمنان برای اجرای این طرح از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این قرارداد مجری طرح باید ظرف مدت سه سال فاضلاب شهر سمنان را تکمیل کند، افزود: زمان‌بندی اصولی برای اجرای طرح فاضلاب شهر سمنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح فاضلاب در سطح کشور به‌طور میانگین ۲۵ درصد است، خاطرنشان کرد: این آمار در استان سمنان به ۳۰ درصد می‌رسد که این مهم نقش ویژه در مقابله با بحران کم‌آبی ایفا می‌کند.

تدوین سند سازگاری با کم‌آبی در استان سمنان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه سند سازگاری با کم‌آبی استان سمنان در دست تدوین است، اظهار داشت: ویرایش چهارم سند سازگاری با کم‌آبی استان انجام‌شده است که به‌زودی دفاع از آن در وزارت نیرو انجام می‌شود.

ایرج حیدریان با تأکید بر اینکه اجرای این سند در طرح‌ها و پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در دستور کار است، تصریح کرد: طرح تعدیل پروانه چاه کشاورزی باید از سوی وزارت جهاد کشاورزی اجرایی شود.

وی افزود: استمرار تولید و معیشت کشاورزان رویکرد اصلی از اجرای این طرح است.

کد خبر: ۵۹٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha