۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مردم انگلیس به رمزارزها روی خوش نشان داده اند| بیشترین علاقه مندان به لندن اختصاص دارد
براساس یک نظر سنجی مشخص شد؛

مردم انگلیس به رمزارزها روی خوش نشان داده اند| بیشترین علاقه مندان به لندن اختصاص دارد

با صعود ارزش بیت کوین و دیگر رمزارزها، همچنین با شرایط اقتصادی نه چندان مناسب که با بحران کرونا هم تشدید شده است؛ اکنون مردم به فکر سرمایه گذاری و خرید رمز ارزها افتاده اند تا شاید بتوانند از این راه سودی را کسب کنند؛ به طوری که از جمله این افراد، مردم انگلیس هستند.

بازار؛ گروه بورس: گزارش از «الت فی» حاکی از این است که مردم انگلیس به ویژه پایتخت نشینان به خرید بیت کوین تمایل زیادی دارند؛ متن گزارش یاد شده را میتو انید در ادامه بخوانید:

بررسی انجام شده توسط Opinium برای «الت فی» (AltFi) نشان داد که افرادی که در پایتخت زندگی می کنند بیشترین خرید بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده دیگر را به خود اختصاص داده اند.این درحالی است که این ارز رمزنگاری شده با موج سرمایه گذاری در بحران Covid-۱۹ همراه بوده و رکورد جدیدی در بالاترین قیمت خود در این مسیر ثبت کرده است. فقط چهار روز پیش ارزش یک بیت کوین از ۱۹  هزار و ۸۵۰ دلار فراتر رفت، که فقط یک قدم بالاتر از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۱۹ هزار و۷۸۳ دلار بود که در دسامبر ۲۰۱۷ وجود داشت.

در یک نظرسنجی که با مشارکت Opinium انجام شد، به عنوان بخشی از مطالعه ثروت دیجیتال و بانکداری AltFi، مشخص شد که فقط ۱۰ درصد افراد مورد بررسی دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین را خریداری کرده اند. پس از رونق رمزنگاری در سال ۲۰۲۰، مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) اعلام کرد، بیش از یک میلیون نفر برای اولین بار امسال دارایی های رمزنگاری را خریداری کرده اند و در مجموع ۲.۶ میلیون نفر از انگلیس که ارزهای رمزپایه خریداری کرده اند، ۱.۹ میلیون نفر دیگر دارایی های رمزنگاری شده را همچنان در دست دارند.

مساله شاید تعحب برانگیز این باشد که این علاقه شدید به بیت کوین مربوط به لندن است، از هر چهار نفر (۲۴ درصد) یک نفر که در پایتخت انگلیس زندگی می کند، ارز رمزپایه خریداری کرده است. پس از لندن، بخش جنوب شرقی قرار دارد که ۱۳ درصد از افراد در نظرسنجی رمزنگاری خریداری کرده اند و پس از آن شمال شرقی قرار دارد که ۱۲ درصد ار افراد بیت کوین خریداری کرده اند. بر اساس تحقیق انجام شده توسط Opinium، کمترین شهر دوستدار بیت کوین در این کشور پلیموث است، به طوریکه فقط یک نفر از ساکنان این شهر ارز رمزنگاری را خریداری کرده است.

به همین ترتیب، ۱۹ درصد افراد جوان تر بین ۱۸-۳۴ ساله، و فقط یک درصد از افراد بالای ۵۵ سال در کریپتوکارانسی سرمایه گذاری کرده اند. هنگامی که بر اساس جنسیت تقسیم می شود، ۱۳ درصد از مردان و هشت درصد از زنان مورد بررسی، ارز رمزنگاری شده را خریداری کرده اند.

همچنین بیش از یک سوم (۳۵ درصد) از افرادی که از Google Pay یا Apple Pay یا بیشتر اوقات استفاده می کنند، بیت کوین را در خریداری کرده اند، از طرفی ۲۸ درصد کسانی که حداقل گاهی اوقات از آن استفاده می کنند، به خرید رمز ارز روی آورده اند.

از طرف دیگر، بیشترین میزان افرادی که بیت کوین خریداری کرده اند از گروهی بوده اند که گفته اند بیشتر یا تمام وقت از پول نقد استفاده می کنند، به طوریکه ۱۸ درصد از افرادی که از پول نقد استفاده می کنند نیز ارز رمزپایه خریداری کرده اند.

نظرسنجی انجام شده توسط Opinium همچنین نشان داد که ۲۹ درصد از کسانی که به دنبال همه گیر شدن وضعیت بهتری پیدا کرده اند، بیت کوین خریداری کرده اند و فقط هشت درصد از افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند، وضعیت مالی آنها بدتر شده بود.

از بین افرادی که ISA Lifetime (حساب پس انداز) داشتند، تقریبا نیمی از آنها (۴۶ درصد) بیت کوین را خرید کرده اند، در حالی که تقریباً یک چهارم (۲۴ درصد) افرادی که سرمایه گذاری فعال دیگری داشتند، دارایی های رمزنگاری شده را هم به سرمایه شان اضافه کرد ه اند.

گفتنی است با توجه به آشفتگی های مالی سال ۲۰۲۰، کاملاً واضح است که بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند ریپل و اتریوم تاکنون برخی از برندگان بوده اند، از این رو افراد بیشتری  راغب شده اند تا به آنها روی بیاورند.

کد خبر: ۵۹٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha