۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
ارائه ۷۰۰ ایده از جانب نخبگان درباره سیاست‌های برنامه هفتم توسعه
رئیس مرکز مطالعات مجمع تشخیص مصلحت خبر داد

ارائه ۷۰۰ ایده از جانب نخبگان درباره سیاست‌های برنامه هفتم توسعه

ظفر، رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۷۰۰ ایده درباره سیاست‌های حاکم بر برنامه هفتم توسعه از جانب مردم و نخبگان در سامانه نظام جمع سپاری مجمع تشخیص دریافت و ثبت شد.

به گزارش بازار، رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام این خبر افزود: از آغاز فراخوان نخبگان به مشارکت در تدوین این سیاست‌ها، بیش از ۳۰ هزار نفر از بخش‌های مختلف سامانه najm.cfss.ir دیدن و برای همکاری با دبیرخانه مجمع ابراز تمایل کردند.

میثم مظفر گفت: ایده‌های دریافتی در ۶ عرصه موضوعی شامل مسائل اقتصادی، سیاسی - دفاعی- امنیتی، علمی - فرهنگی - اجتماعی، بهداشت و درمان، حقوقی و قضایی و صنعت - معدن و تجارت، دسته بندی و آماده ارزیابی علمی قرار گرفته است.

وی افزود: ارزیابی ایده‌های دریافتی درباره سیاست‌های حاکم بر برنامه هفتم توسعه با حضور هیأت‌های داوری از صبح فردا در دبیرخانه مجمع آغاز می‌شود.

مظفر گفت: برای ارزیابی این ایده‌ها؛ ۶ گروه داوری، متناظر با موضوعات ۶ گانه به مدیریت رؤسای کمیسیون‌های مجمع تشکیل شده است و آثار دریافتی را با مشارکت اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌های کشور ارزیابی می‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع افزود: به حائزان رتبه‌های اول تا سوم ایده‌های دریافتی، جوایز مادی اهدا می‌شود و آنان همچنین به عنوان مشاوران افتخاری با دبیرخانه مجمع همکاری می‌کنند.

وی گفت: صاحبان ایده‌های برتر در خصوص سیاست‌های حاکم بر برنامه هفتم توسعه، آخر آذر در مراسم ویژه‌ای در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی، معرفی و تکریم می‌شوند.

کد خبر: ۵۶٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha