۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
 ۵۰ مرکز برای توزیع میوه در استان مرکزی در نظر گرفته شده است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

۵۰ مرکز برای توزیع میوه در استان مرکزی در نظر گرفته شده است

اراک- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه ۵۰ مرکز برای توزیع میوه در استان مرکزی در نظر گرفته شده است گفت: تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید استان مرکزی اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار بازار،محمود نعمتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات استان مرکزی در راستای تنظیم بازار شب عید بیان کرد: به طور معمول در اواخر سال و به ویژه ایام پایانی سال بحث تنظیم بازار و تامین کالاهایی که با معیشت و اقتصاد مردم سروکار دارد به ستاد تنظیم بازار محول می‌شود.

وی افزود: در پیگیری مباحث مربوط به تنظیم بازار جلسه‌ای برگزار شد که موضوعاتی از قبیل میوه شب عید  و عرضه آنها بررسی شده و این عرضه در ۵۰ مرکز استان پیش‌بینی شده است.

نعمتی بیان داشت: نیاز استان از تامین میوه شب به طور کامل تامین می‌شود و نظارت کامل هم در بحث عرضه انجام می‌شود که امیدواریم با نظارت و پیگیری‌هایی که شکل می‌گیرد شاهد باشیم که اقلام به صورت کامل و با کیفیت کامل در اختیار مردم قرار بگیرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از خرید ۱۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب برای تامین نیاز مردم به میوه شب عید خبر داد و عنوان داشت: کالای اساسی استان همچون شکر، برنج، گوشت سفید و قرمز تقریبا تامین شده است و به زودی توزیع خواهد شد و در این بخش مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۵٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha