۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
هلدینگ کشاورزی در زنجان تشکیل شود
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان:

هلدینگ کشاورزی در زنجان تشکیل شود

زنجان- جمیلی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه استان ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی دارد، گفت: هلدینگ کشاورزی تشکیل شود.

 ابراهیم جمیلی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان  اینکه زنجان ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی دارد، گفت: هلدینگ کشاورزی در استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در بخش اتاق مشترک ایران و هند به دنبال تهاتر در صادرات و واردات هستیم،اظهار کرد: فعالان اقتصادی نیازهای خود را به ما اعلام کنند تا در حوزه‌های تخصصی موضوعات را به جدیت پیگیری کنیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی همدلی و همکاری برای حل مشکلات یک موضوع بسیار مهم تلقی می‌شود،گفت: اتاق صدای همدلی استان باشد تا بتوان مشکلات و فعالان اقتصادی را حل و در راستای کمک به اقتصاد گام برداشت.

جمیلی تاکید کرد: همکاری بسیار خوبی در اتاق بازرگانی زنجان ایجاد شده و باید هر چه بیشتر در راستای شان و منزلت فعالان اقتصادی و اتاق در استان حرکت شود.

وی گفت: برای کار با کشور عمان می‌توان فعالیت‌های مطلوبی را انجام داد و این همکاری ها باید توسعه پیدا کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، برلزوم حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کرد و یاد آورشد: باید شرایط برای حضور سرمایه گذار توسط دستگاه‌های دولتی در استان ایجاد شود.

جمیلی بر لزوم استقرار صنایع کوچک در استان تاکید کرد و افزود: رشد این صنایع در اقتصاد تاثیر خود را نشان می دهد.

وی افزود: امروز بحث صنایع کوچک و متوسط از اهمیت بالایی برخوردار است و برای رسیدن به توسعه، توجه به صنایع بزرگ و مادر اهمیت دارد و دراین میان صنایع کوچک هم برابر با صنایع بزرگ اهمیت زیادی دارد.

کد خبر: ۵۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha