۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بانک شهر در زمینه اعطای تسهیلات با تولیدکنندگان و تجار همکاری کند
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

بانک شهر در زمینه اعطای تسهیلات با تولیدکنندگان و تجار همکاری کند

اردبیل- رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: بانک شهر در زمینه اعطای تسهیلات با تولیدکنندگان و تجار همکاری کند.

حسین پیرموذن ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس منطقه شمالغرب بانک شهر در محل اتاق بازرگانی اربیل اظهار داشت: لازم است که بانک شهر تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صمت و کار برای اعطای تسهیلات از منابع مختلف داشته باشد تا بتواند در سطح استان بیشتر با فعالان اقتصادی همکاری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی تسهیلاتی برای این واحدها اعطا می‌شود، اگر بانک شهر هم در این راستا با تولیدکنندگان همکاری کند یک همکاری دو سویه خوبی شکل خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل بیان کرد: بانک‌ها باید مشوق‌هایی را در زمینه اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی داشته باشند تا بتوانند این واحدها را برای همکاری جذب کنند.

رئیس منطقه شمالغرب بانک شهر نیز در این دیدار گفت: دیدگاه بانک شهر در دو سال اخیر به سمت بانک داری با کمک به صنایع، عمران و بازرگانی تغییر کرده است.

وظیفه با بیان اینکه بانک شهر یکی از سه بانکی است که بیشترین مقدار امور ارزی را در شرایط کنونی کشور انجام می‌دهد، گفت: بانک شهر یک بانک به روز و پیشرفته است که در شرایط تحریم هم در امور ارزی به خوبی با استفاده از صرافی و کارگزاری فعالیت می‌کند، مشکل خاصی در راستای فعالیت ارزی نداریم.

وی افزود: بانک شهر در تسهیلات منابع تبصره ۱۸ امسال سعی می‌کند حضور داشته باشد، در تسهیلات صندوق توسعه ملی هم تسهیلات ارزی و تسهیلات ریالی برای تجار و تولیدکنندگان داریم.

رئیس منطقه شمالغرب بانک شهر بیان کرد: علاقه‌مند هستیم که در بخش بازرگانی و تولیدی استان با فعالان این صنوف همکاری داشته باشیم.

کد خبر: ۵۳٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha