۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
پیگیری مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد

پیگیری مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی اردبیل اظهار داشت: در نشست مشترک با مدیرعامل شستا مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل پیگیری شد.

وی در رابطه با طرح سرمایه‌گذاری ظروف دارویی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی متعهد شد تا یک هفته آینده مطالعات امکان‌سنجی نهایی (fs) مصوب هیات مدیره را آماده و در اختیار استان قرار دهد تا ظرف یک هفته مکان‌یابی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط استان انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به چهار طرح سرمایه‌گذاری گاوداری صنعتی اظهار کرد: مطالعات امکان‌سنجی نهایی (fs) مصوب هئیت مدیره ظرف مدت یک هفته از طرف شستا ارائه شده و از ۱۰ روز دیگر عملیات اجرایی طرح‌ها آغاز شود.

رحیمی به تامین قیر شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری اردبیل زمین‌های پیشنهادی خود برای سرمایه گذاری را سریعا به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معرفی کنند تا موضوع تهاتر با قیر مورد نیاز آنها عملیاتی شود.

وی افزود: مطالعات امکانسنجی طرح سرمایه‌گذاری سردخانه مشگین شهر نهایی شد و طی هفته آتی وارد فاز عملیاتی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل بیان کرد: همچنین در مورد سرمایه گذاری در پهنه‌های معدنی، مقرر شد هلدینگ مربوطه اقدامات اولیه خود را در اسرع وقت نهایی کند.

کد خبر: ۵۳٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha