۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی
رئیس مجمع نمایندگان تهران مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی

تقوی، رئیس مجمع نمایندگان تهران بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان تهران عصر امروز (دوشنبه ۱۹آبان ماه)، در نشست مشترکی که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل ایرانسل، معاون مدیرعامل همراه اول، مدیرعامل رایتل، نماینده شهرداری تهران با دستورکار بررسی زیرساخت‌های ارتباطی استان تهران برگزار شد، گفت: مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از معاونت عمرانی وزارت کشور، ریاست شورای عالی استان‌ها، شهردار تهران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورها به منظور تعامل بین دستگاهی با هدف ارائه سرویس‌های بهتر و احصا خلاهای قانونی در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی تشکیل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب مخابرات به مشترکان، افزود: تجمیع خدمات شهری یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود زیرا پراکندگی در حوزه عملکردی، موجب ناکارآمدی می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه ارتباطات می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در این حوزه را رفع کند این در حالی است که از این ظرفیت گرانبها به درستی استفاده نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به ضرورت خصوصی‌سازی، تصریح کرد: در حال حاضر خصوصی‌سازی به نوعی شوخی تبدیل شده و علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری به درستی اجرایی نمی‌شود.

تقوی ادامه داد: توسعه شبکه ملی اطلاعات می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت را رفع کند.

کد خبر: ۵۲٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha