۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق با طرح «برق امید» در استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان خبر داد؛

کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق با طرح «برق امید» در استان سمنان

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان طرح برق امید را نوعی مشوق برای کاهش مصرف در سطح استان یاد کرد و گفت: کاهش و صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف برق در اجرای این طرح پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده صبح دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به صورت ویدئوکنفرانس به میزبانی شرکت برق سمنان، با اشاره به کیفیت و کمیت طرح برق امید، تاکید کرد: در این طرح خانوار کم مصرف از پرداخت برق بها معاف می شوند.

وی با بیان اینکه خانوار متوسط مصرف در این طرح با تخفیف روبرو شده و تلاش می کنند تا به سمت کم مصرفی خود را سوق دهند، تاکید کرد: این طرح در واقع مشوق کاهش مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به بخش های فرهنگی این طرح به مثابه یک نوع ترویج مصرف بهینه، ابراز داشت: کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق با طرح «برق امید» در استان سمنان هدف گذاری و پیش بینی شده است.

موسوی زاده با بیان اینکه ۲۰ درصد برق استان توسط مشترکان خانگی مصرف می شود، تاکید کرد: عمده مصرف در بخش خانگی به مشترکان پرمصرف تعلق دارد.

وی با بیان اینکه پرمصرف ها ۷۰ درصد کل برق مشترکان خانگی را مصرف می کنند، گفت: باید این سهم کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت برق استان سمنان درباره طرح امید و جامعه هدف آن یعنی کم مصرف هایی که شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی برق بها می شوند، توضیح داد: بر اساس برآورد ما از مصرف مشترکان خانگی، ۳۰ درصد آنها مشمول این طرح و از تخفیف کامل برخوردار خواهند شد و البته این عدد ثابت نیست و ماهانه ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.

کد خبر: ۵۲٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha