۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
وضعیت مردم به لحاظ معیشتی بسیار بغرنج است
کارشناس مسائل اقتصادی:

وضعیت مردم به لحاظ معیشتی بسیار بغرنج است

حمزه پور، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: کشور امروز تحریم های حداکثری دشمنان را تحمل می کند از اینرو وضعیت مردم به لحاظ معیشتی بسیار بغرنج و غیر قابل تحمل است.

به گزارش بازار، مهدی حمزه پور عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) افزود: بطور حتم باید در حوزه تصمیم گیری تصمیمات سخت اتخاذ کرد اگر مسئولان در حوزه تصمیم گیری عادت به عافیت طلبی پیشه کنند وضعیت بدتر از این خواهد شد.

وی اظهارداشت: توصیه کارشناسان مدیریت و اقتصاد اینکه به مانند خیلی از تصمیمات دیگر که در طول ۴۱ سال گذشته گرفته شده در شرایط حاضر هم باید تصمیمات سخت گرفته شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: برای سر و سامان دادن به وضعیت معیشت کشور بویژه معیشت اقشار آسیب پذیر و همینطور واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سطح استان های کشور باید بصورت جدی وارد شد چرا که علاوه بر معیشت به بیکاری هم دامن زده اند.

وی افزود: شخص ریاست قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضا البته به سهم خود دغدغه جدی برای اینکه کشور از رکورد تورمی خارج شود، دارد البته این امر مستلزم اینکه کل سیستم حرکت کند و بتواند در مقابل رکود تورمی مبارزه جانانه داشته باشد.

حمزه پور ضمن تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی قوی تر از این باید در صحنه باشد، افزود: در این شش ماهه ای که مجلس یازدهم مستقر شده انتظاراتی که از نمایندگان می رفت هنوز برآورده نشده است.

وی در ادامه به نمایندگان مجلس توصیه کرد در این شرایط سخت تحریمی و اقتصادی حواشی و صحبت های شعاری را کنار بگذارند و بصورت جدی به مسائل عمده و اساسی کشور بپردازند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) یادآورشد: اهالی خانه ملت به دستگاه قضایی، دولت و نهادهای حاکمیتی کمک کنند تا وضعیت اقتصادی مملکت از این حالت خارج شود.

کد خبر: ۵۲٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha