۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۴۲۰ فروشگاه مورد تائید برای فروش نهادهای کشاورزی در فارس مشخص شد
معاون جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد:

۴۲۰ فروشگاه مورد تائید برای فروش نهادهای کشاورزی در فارس مشخص شد

شیراز - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طی هماهنگی های انجام شده ۴۲۰ فروشگاه در استان فارس برای فروش نهاده های کشاورزی تائید شده و کشاورزان می توانند با در دست داشتن «کشاورز کارت» از آنها خرید کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس جعفر صبوری پور با اشاره به عملیاتی شدن کشاورز کارت اظهار کرد: این طرح شامل محصولات گندم، جو و دانه‌های روغنی می‌شود و  برای تامین نهاده های کشاورزی به ویژه خرید کود و سموم دفع آفات نباتی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کشاورز کارت از جمله کارت های خرید است که از سوی بانک کشاورزی ارائه گردیده و  به ازاء هر هکتار، مبلغ دو میلیون تومان و در مجموع تا سقف  ۲۰ میلیون تومان  با سود تسهیلات  ۱۲ درصد، حداکثر یکساله  به کشاورزان پرداخت می شود  و آن ها در سال آینده پس از برداشت و فروش محصول می توانند نسبت به تسویه آن اقدام نمایند و در این شیوه مساعدت در اخذ تضامین با اولویت تضمین سایر کشاورزان لحاظ شده است.

وی اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اطلاعات کشاورزان را از طریق سامانه سیتا در اختیار بانک کشاورزی قرار می دهد و پس از صدور کشاورز کارت امکان خرید نهاده های کشاورزی از بیش از ۴۲۰ فروشگاه مجاز مورد تایید شرکت خدمات حمایتی برای کشاورزان در سراسر استان فراهم  می‌شود.

صبوری پور افزود: این طرح از اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد و در مرحله بعد  اجرای این طرح،  سایر محصولات کشاورزی نیز تحت پوشش این تسهیلات قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۵۲٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha