۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
 آتش‌سوزی مخابرات دهلران مهار شد
فرماندار دهلران:

آتش‌سوزی مخابرات دهلران مهار شد

ایلام- فرماندار دهلران گفت: آتش‌سوزی سالن مرکز تلفن مخابرات دهلران که باعث قطعی تلفن همراه و ثابت در این شهرستان شده بود، مهار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید عسگری صبح شنبه در محل فرمانداری دهلران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با گزارش آتش‌سوزی در مخابرات شهرستان بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی و دستگاه‌های مرتبط به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، مهار آتش انجام شد و برآورد خسارات نیز در دست بررسی است.

فرماندار دهلران گفت: علت آتش‌سوزی از موضوعات دیگری است که در دست بررسی قرار دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.

عسگری با اشاره به قطعی تلفن ثابت و همراه در پی این آتش‌سوزی افزود: بخشی از مرکز مخابرات به دلیل آتش‌سوزی صدمه دیده و این امر باعث قطعی تلفن همراه و ثابت شده است که با پایان کار آتش‌نشانان و اطمینان از مهار آتش‌سوزی و کنترل گسترش آن، بحث ارتباطات سیار و همراه برقرار شد.

فرماندار دهلران از اداره برق شهرستان در خصوص تامین برق سیار برای تسریع در امور و خروج دود از محل آتش‌سوزی با راه‌اندازی فن نیز تاکید کرد.

وی از همه عوامل در مهار آتش‌سوزی به ویژه نیروهای آتش‌نشانی و مسئولان شهرستان که با احساس مسئولیت پای کار بودند، قدردانی کرد.

کد خبر: ۵۰٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha