۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی افتتاح شد

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند- با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استان افتتاح شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مشیر الحق عابدی در مراسم افتتاح این مرکز خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز فوریت ها، مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه پیگیری می شود.

وی تأکید کرد: خراسان جنوبی، در این زمینه جزو استان های پیشرو است که بلافاصله بعد از دریافت ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت، نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام کرده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز، دسترسی راحت تر و در لحظه سرمایه گذاران و تولید کنندگان به کارشناسان دستگاه های اجرایی است تا در کوتاهترین زمان ممکن، مشکل خود را پیگیری کنند.

عابدی افزود: کارشناسان دستگاه های اجرایی که به این مرکز معرفی شده اند مکلفند به صورت ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آن لاین پاسخگوی سرمایه گذاران باشند.

وی متذکر شد: قبل از راه اندازی این مرکز نیز، خراسان جنوبی به لحاظ فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از استان های برتر بوده و اهتمام ویژه ای در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داشته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور، کارگروه استان قریب به ۴ هزار مصوبه اجرایی و کاری در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران داشته است.

عابدی ادامه داد: از ابتدای امسال نیز با وجود محدودیت های ناشی از شرایط کرونایی، در ۸۰ جلسه ای که برگزار شده بیش از ۴۰۰ مصوبه داشتیم که همگی منجر به رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان شده اند.

وی تأکید کرد: علت اصلی موفقیت کارگروه و نتیجه دادن مصوبات منعقده، همراهی و همکاری دستگاه های عضو ستاد است.

به گفته وی؛ راه اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری، نشان دهنده اهتمام دولتمردان بر حل مشکلات واحدهای تولیدی در سال جهش تولید است.

شایان ذکر است: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با حضور مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مرکز شماره ۲ سازمان صمت افتتاح شد.

کد خبر: ۵۰٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha