۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
مجوز ایجاد کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان:

مجوز ایجاد کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد

سمنان- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان با بیان اینکه مجوز ایجاد کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری این دانشگاه اخذ شد، گفت: این کانون در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و اجرایی کردن ایده‌های حوزه اشتغال و اقتصاد و علم، راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا نقدی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بیان اینکه مجوز کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد، تاکید کرد: ارائه قابلیت‌های این استان از نظر دارا بودن فضای مناسب و پتانسیل‌های بالقوه آموزشی و پژوهشی در زمره ویژگی‌های این کانون هستند.

وی اظهار داشت: این کانون در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان ادامه داد: در این کانون فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان مرکز به صورت گروهی و یا انفرادی که منجر به نوآوری و کسب و کار می‌شود، از حمایت‌های دانشگاه برخوردار خواهند بود.

نقدی افزود: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آغاز راهی برای ورود به مرکز رشد بوده که متقاضی، ضمن تثبیت ایده، اطلاعات کافی در خصوص چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می‌کند.

کد خبر: ۴۹٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha