۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
نخستین جشنواره مهارت «رزاق» در استان سمنان آغاز به کار کرد
به همت دانشگاه فنی و حرفه ای ؛

نخستین جشنواره مهارت «رزاق» در استان سمنان آغاز به کار کرد

سمنان- جشنواره استانی مهارت موسم به «رزاق» با حضور دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی استان سمنان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با ظهر یکشنبه آیین افتتاحیه جشنواره استانی مهارت موسم به «رزاق» با حضور دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش سمنان آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار بازار، بیان کرد: جشنواره رزاق به صورت بازارچه تولیدات در بخش های مختلف از امروز در فرهنگسرای کومش سمنان آغاز به کار کرد.

علیرضا عزالدین بیان کرد: صنایع‌دستی، نقاشی، معماری و عمران، طراحی لباس، محصولات خوراکی، طراحی اپلیکیشن، مکانیک خودرو و سایر محصولات هنری محورهای این رویداد مهارتی و اشتغال زا است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۳۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه و بازارچه و ۱۱۰ اثر در بخش پوستر ارسال شد، تاکید کرد: پس از بررسی داوران ۱۵ اثر در بخش نمایشگاه و بازارچه و ۲۸ اثر در بخش پوستر به‌عنوان برگزیده در این جشنواره رزاق استانی انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان، فنی و حرفه‌ای دختران سمنان،دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهرود و دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش بازار، علاقه‌مندان می توانند از هجدهم تا بیستم آذرماه سال جاری از آثار برگزیده در فرهنگسرای کوهش سمنان بازدید کنند.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha