۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
بانک‌های استان سمنان از همه ظرفیت خود برای تسهیلات اشتغال استفاده کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

بانک‌های استان سمنان از همه ظرفیت خود برای تسهیلات اشتغال استفاده کنند

میامی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه بانک‌های استان باید از همه ظرفیت خود برای تسهیلات اشتغال استفاده کنند، گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ ماده اشتغال و همچنین رونق تولید دو منبع برای رونق تولید و اشتغال‌زایی در سطح استان محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد کارگروه رفع موانع تولید به میزبانی فرمانداری میامی با بیان اینکه بانک های استان سمنان از همه ظرفیت خود برای تسهیلات اشتغال استفاده کنند ، بیان کرد: سمنان از لحاظ اعطای تسهیلات اشتغال زایی تصبره ۱۸ و همچنین رونق تولید وضعیت خوبی دارد و این نشان از همکاری بانک ها می دهد.

وی با بیان اینکه کمیته پایش تولید در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و واحد های تولیدی را رصد می کند، بیان کرد: برای حل مسئله در زمینه واحد های تولیدی تلاش می شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه الزام است که در جلسات طبق زمان بندی به نیازهای واحد های تولیدی به زودی پاسخ داده شود، بیان کرد: می بایست مصوبات نشست های رونق تولید به صورت الزام دربیاید.

شریفی نژاد گفت: زیرساخت ها از مسائل مهمی هستند که مشکلاتی را برای واحد های تولیدی به وجود اورده اند که از جمله آن ها می توان به برق، گاز و ... اشاره کرد لذا سعی داریم در سطح استان با حداقل زمان مشکلات واحد های تولیدی را در سال جهش تولید رفع کنیم.

وی افزود: در بخش تسهیلات خوشبختانه شرایط خوبی حاکم است و ما باید بتوانیم از ظرفیت بانک های استان به خوبی در زمینه تسهیلات تبصره ۱۸ ماده اشتغال و همچنین رونق تولید استفاده کنیم علی رغم مشکلات باید تلاش مضاعفی داشته تا کمترین اختلال در نظان تولید را نیز شاهد نباشیم. در این راستا ما همواره در کنار فرمانداران هستیم تا مشکلات حل شوند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید نکاتی که در جلسات مصوب می شوند التزام عملی داشته باشند تا بتوانیم تولید را حمایت کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha