۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
افزایش سود «بنو» چشمگیر بود
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

افزایش سود «بنو» چشمگیر بود

بیمه تجارت نو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۲۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۳۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، بیمه تجارت نو با سرمایه یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیمه تجارت نو در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۴۴ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۶۲۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۶۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود بنو در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۳۱ ریال و سود خالص را ۲۰۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، بیمه تجارت نو دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

براساس مواد ۱۷ و ۶۲ قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، شرکت‌های بیمه موظفند صورت‌های مالی خود را بر اساس نمونه ابلاغ شده از طرف شورای عالی بیمه تهیه کنند. شرکت بیمه تجارت نو صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را براساس آخرین نمونه صورتهای مالی ابلاغ شده (مورخ ۶ اسفند ۱۳۹۸) شورای عالی بیمه تهیه کرده اما فرمهای کدال براساس نمونه قبلی است.

کد خبر: ۴۹٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha