۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ایزوایکو در توسعه گردشگری هرمزگان همکاری می‌کند
مدیرعامل ایزوایکو خبر داد:

ایزوایکو در توسعه گردشگری هرمزگان همکاری می‌کند

بندرعباس- مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به همکاری این شرکت در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان هرمزگان، گفت: اگر سرمایه گذاری در بخش گردشگری به سمت صنعت دریا سوق داده شود قطعا به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ، حمید رضاییان اصل در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان در خصوص تعامل صنعت دریایی و گردشگری و نقش آن در پیشبرد اهداف صنعت دریایی نشستی مشترک برگزار کردند.

وی در این نشست اظهار کرد: تعامل ایزوایکو و گردشگری قطعا می تواند نوید بخش دستاوردهای بزرگی در حوزه صنایع دریایی و گردشگری باشد و در نتیجه با این هم افزایی شاهد پیشرفت در این حوزه ها خواهیم بود.

وی افزود: این مجموعه دارای ظرفیت های مطلوبی است که می توان برنامه های اجرا نشده با محوریت علمی و گردشگری دریایی را با خلاقیت در راستای پیشرفت صنعت دریایی و گردشگری پیش برد.

مدیرعامل ایزوایکو گفت: باید نیازها را شناسایی کنیم و در راستای توانمندی ها قدم برداریم چرا که صنعت دریایی و گردشگری دو مقوله جدایی ناپذیرند که در کنار هم دستاوردهای خارق العاده ای را رقم خواهند زد.

رضاییان اصل تصریح کرد: در حال حاضر ایزوایکو بر پایه مهارت، تخصص، دانش و هم افزایی برای پیشرفت صنعت دریایی تلاش می کند و با ایجاد فضای همدلی در راه بالندگی و افزایش بهره‌وری گام های مؤثری را بر می دارد و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایزوایکو با ساخت شناورهای تفریحی، بارج، اسکله های تفریحی و مسافری و رستوران دریایی می تواند نقش موثری را در گسترش و پیشرفت گردشگری هرمزگان و سایر استان های کشور ایفا کند، خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذاری در بخش گردشگری به سمت صنعت دریا سوق داده شود قطعا به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت.

مدیرعامل ایزوایکوبکارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری استان هرمزگان دانست و افزود: قطعا در همکاری با صنعت گردشگری می توانیم پیشرفت هایی را در بخش های مختلف اشتغال و اقتصاد رقم بزنیم.

کد خبر: ۴۸٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha