۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
ظرفیت تولید محصولات به ۲ میلیون عدد رسید/ تولید ۲۵۰ ‌محصول در یاسوج
فیلم استان‌ها؛

ظرفیت تولید محصولات به ۲ میلیون عدد رسید/ تولید ۲۵۰ ‌محصول در یاسوج

یاسوج- تقی زاده، مدیرعامل شرکت دانش بنیان طبیعت زنده گفت: ظرفیت تولید محصولات این شرکت به دو میلیون عدد رسید.

سید روح الله تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: از سال ۹۸ افزایش ظرفیت و جهش تولید در دستور کاری قرار گرفت و علیرغم تحریم و اواخر سال ۹۸ شرایط کرونا، جهش دو برابری در ظرفیت شکل گرفت و افزایش تولید محصولات از ۷۰۰ هزار عدد در نیمه اول سال ۹۸،  به دو میلیون عدد در ماه جاری رسید.

تقی زاده با اشاره به اینکه تولید ما از میزان فروش و تقاضا عقب است، گفت: برنامه داریم ظرفیت تولید را به پنج میلیون عدد برسانیم. به واسطه این شرکت چندین شرکت دیگر در استان فعال شده و می توان رونق تولید در استان را داشته باشیم.

تقی زاده توسعه زیرساختی و تزریق تسهیلات ارزان قیمت را از نیاز های رسیدن به ظرفیت پنج میلیون عدد محصول دانست.

تقی زاده با اشاره به افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات جدید، گفت: تحقق توسعه در بخش های مختلف طی سال های گذشته عملیاتی شد.

وی از تولید محلول های ضد عفونی با شیوع کرونا در کشور خبر داد و تصریح کرد: با هدفگذاری انجام گرفته، تولید محصول در خطوط تولید کلید خورده و تامین نیاز استان و کشور را عملیاتی کردیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با بیان اینکه کارخانه شماره یک شرکت طبیعت زنده در سال ۱۳۷۸ و با پنج نیرو فعالیت خود را در یاسوج آغاز کرد، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه یاسوج پوشش اشتغال زایی ۲۵۰ نفر مستقیم،  تولید ۲۵۰ محصول را انجام می دهد.

تقی زاده با اشاره به اینکه این شرکت در مجموع با ۲۱ نمایندگی اشتغال زایی مستقیم ۱۵۰۰ نفر را در سطح کشور محقق کرده است، عنوان کرد: فعالیت واحد های تحقیق و توسعه شرکت نقش موثری در ارتقای ظرفیت ها داشته است.

وی ابراز داشت: کسی که می خواهد کار تولیدی انجام دهد، باید عاشق تولید بوده و اهلیت، سواد و دانش این مهم را داشته باشد.

کد خبر: ۴۸٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha