۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی هرمزگان انجام شد
از آغاز طرح پایش کالا و خدمات

۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی هرمزگان انجام شد

بندرعباس- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از آغاز طرح پایش کالا و خدمات بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ بازرسی در سطح استان انجام شده است.

 خلیل قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار در بندرعباس اظهار کرد: در مدت یک هفته ۴۵۴ پرونده با ۶۴۰ بند تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ارزش ریالی این پرونده ها را بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت ۱۱۷ پرونده توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

قاسمی بیان داشت: از ابتدای طرح ۵۶ گشت مشترک با ارگانهای ذیربط صورت گرفت که ۱۰ واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب و یک واحد به نصب پارچه جهت اطلاع عموم، محکوم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یکی از موارد مهم در همراهی این طرح را مردم دانست و افزود: در این مدت ۲۲۷ گزارش به ستاد خبری توسط شهروندان ثبت و ضبط شده است که با

توجه به دقت شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

وی تصریح کرد: بازرسی ها از مراکز نگهداری کالا همچون انبارها وسردخانه ها، میادین میوه وتره بار، نانوایان و دیگر صنوف همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۴۸٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha