۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
سیطره بیشتر آلمانی‌ها بر بازار خودرو چین
آئودی توسعه خودروهای الکتریکی را تقویت می‌کند

سیطره بیشتر آلمانی‌ها بر بازار خودرو چین

مارکوس دوسمن، مدیر اجرایی آئودی  گفت: باتوجه به اهمیت ویژه بازار چین، خودرو الکتریکی متناسب با نیاز مشتریان این بازار طراحی و تولید خواهیم کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی آئودی روز سه شنبه اعلام کرد، با توجه به تلاش برای افزایش خودروهای سازگار با محیط زیست در بزرگترین بازار خودرو جهان، حضور خودروهای الکتریکی خود را در چین گسترش خواهد داد. آئودی قصد دارد با همکاری شریک چینی خود یعنی FAW تا سال ۲۰۲۴ شرکتی برای تولید خودروهای کاملا برقی تاسیس کند.

مارکوس دوسمن، مدیر اجرایی آئودی  گفت: این همکاری نشان از اهمیت ویژه بازار چین دارد، بنابراین به طور فعال در حال پیشرفت و توسعه نوآوری هستیم. چین در حال حاضر بزرگترین بازار آئودی است که از ژانویه تا سپتامبر سال جاری ۵۱۲ هزار و ۸۱ دستگاه خودرو فروخته است. این فروش علیرغم شیوع بیماری کرونا بوده است.

این خودروساز آلمانی اعلام کردده است که خواسته‌ها و نیازهای مشتریان در بازار چین را دریافت و متناسب با آن خودرو الکتریکی طراحی و تولید خواهد کرد. آئودی این همکاری را بر مبنای برنامه سبز این کشور پهناور عنوان کرده است. گروه فولکس واگن بیش از ۴۰ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در زمینه خودروهای الکتریکی در جهان انجام داده است.

طبق اعلام اتحادیه تولیدکنندگان خودرو در چین، فروش خودروهای سواری در این کشور همچنان افزایش بیشتر داشته و در سپتامبر سال گذشته ۷.۴ درصد رشد یافته است. کل فروش خودروهای الکتریکی در چین طی ماه سپتامبر ۹۹.۶ درصد در مقایسه با ماه مشابه سال قبل افزایش یافت.

کد خبر: ۴۷٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha