۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
ایزوایکو پیشرو در صنایع دریایی/ «یوسف» در دستان متخصصان ایرانی قرار گرفت

ایزوایکو پیشرو در صنایع دریایی/ «یوسف» در دستان متخصصان ایرانی قرار گرفت

هرمزگان- اطمینان به تلاش متخصصان ایرانی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) این بار «یوسف» را به این مکان آورده است.

به گزارش بازار به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، شناور یوسف متعلق به شرکت ملی نفتکش (NITC) برای انجام تعمیرات به مجتمع ایزوایکو آمد.

این شناور دارای ظرفیت ۵۸۴ تن و دارای ابعادی به ارتفاع چهار، عرض ۱۰ و طول ۴۸ متر برای تعمیرات تخصصی به دست نیروهای متخصص در مجموعه ایزوایکو سپرده شده است.

شناور یوسف باید تعمیراتی از جمله رنگ و سندبلاست، تمیزکاری مخازن، تعویض زینگ آند، استیل ورکگ به حجم دو تن،؛ سرویس ۸۰ ولو، سرویس و تعویض ۲۰۰ مترلوله، تعمیرات جزیی موتور و ژنراتور، سرویس الکتروموتور، ضخامت سنجی و اندازه گیری زنجیر لنگر، تعویض تایر فندرهای اطراف شناور و پالیش کاری پروانه های سیستم رانش و اندازه گیری بوش های شفت بر روی آن انجام شود.

ورود شناورها، کشتی ها، نفتکش ها، کانتینربرها و لایروب ها به این مجموعه موجب رونق صنعت کشتی سازی در کشور می شود که این نمایانگر باورمندی و توان انجام کارهای بزرگ توسط متخصصان داخلی است.

قطعا با ارائه سفارشات ساخت و تعمیرات بیشتر به مجتمع کشتی سازی در بندرعباس شاهد افزایش اشتغال‌زایی در این مجموعه خواهیم بود.

کد خبر: ۴۷٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha