۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
صدور هر گونه قولنامه فاقد کد رهگیری در زنجان ممنوع است/ پلمب ۴۰۵ مشاور املاک بدون پروانه
رئیس اتاق اصناف زنجان:

صدور هر گونه قولنامه فاقد کد رهگیری در زنجان ممنوع است/ پلمب ۴۰۵ مشاور املاک بدون پروانه

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: صدور هر گونه قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری در استان ممنوع است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ساماندهی و نظارت بر فعالیت و خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده و جلوگیری از انجام معاملات نامتعارف و پیش فروش ساختمان و کنترل مسائل ناشی ازآن در دستور کار است، گفت: در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات و اجرای موثر قانون سامانه ثبت معاملات و املاک در کشور راه‌اندازی شده وصدور هر گونه قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری در استان زنجان ممنوع است.

وی اظهار کرد: این سامانه تمامی مشاوران املاک دارای پروانه کسب معتبر را موظف می‌کند قراردادهای خرید، فروش، رهن و اجاره خود را در این سامانه ثبت کنند و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از این پس صدور قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری ممنوع بوده و با مشاورین املاک متخلف که از ثبت معاملات در سامانه یاد شده ممانعت کنند برخورد قانونی می‌شود.

موسوی با بیان اینکه از یک سال گذشته بازرسی از فعالیت مشاورین املاک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشدید شده است، ابراز داشت: گفت: تاکنون ۴۰۵ مشاور املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب شده است.

وی گفت: مشاورین املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب می‌شوند و در این میان باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی اخذ کنند.

کد خبر: ۴۵٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha