۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تعمیر نفتکش ۱۵۰ هزار تنی استارک در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران خبر داد

تعمیر نفتکش ۱۵۰ هزار تنی استارک در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

بندرعباس- مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از تعمیر نفتکش ۱۵۰ هزار تنی استارک با مالکیت شرکت نفتکش جمهوری اسلامی ایران در این مجتمع خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، «حمید رضاییان اصل» مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به تشریح تعمیراتی که روی شناور و نفت کش ها در مجموعه ایزوایکو صورت می گیرد پرداخت و گفت: نفتکش ۱۵۰ هزار تنی استارک (stark) با مالکیت شرکت نفتکش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه سوم شهریور ماه عملیات از آب گیری آن انجام شد و جهت انجام امور تعمیراتی از جمله تعویض ورق، کارهای فلزی، لوله کشی، تعمیر موتور اصلی، الکترو موتورها، تعمیر ژنراتور اصلی و شیرآلات وارد درای داک(حوض خشک) در مجموعه ایزوایکو شد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این نفتکش که قابلیت حمل ۱۵۰ هزار تن فرآوردهای نفتی را دارد با توان و عزم نیروهای زبده در این مجتمع  طی ۲۵ روز پس از انجام تعمیرات مورد نیاز به شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه این نفتکش حدود یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته است، اظهار کرد: این شناور دارای ابعادی به طول ۲۷۴، ارتفاع ۲۳ و عرض ۴۸ متر است.

وی در پایان اضافه کرد: با همراهی روز افزون نیروهای متخصص در این مجموعه، نه تنها سرعت روند کار افزایش یافته بلکه ارزآوری و اشتغالزایی قابل توجهی در پی داشته است.

کد خبر: ۴۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha