۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
سیاست سازمان صدا و سیما پرداختن به توسعه و پیشرفت است
رییس سازمان صدا و سیما:

سیاست سازمان صدا و سیما پرداختن به توسعه و پیشرفت است

پردیس- رییس سازمان صدا و سیما گفت: سیاست سازمان پرداختن به توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالعلی علی‌عسگری ظهر پنج شنبه با حضور در پارک فناوری پردیس که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس انجام شد، اظهار داشت: خوشحالم که امروز از پارک فناوری پردیس بازدید می‌کنم و شما با روحیه‌ای فعال، جهادی و حماسی در مسیر علم و فناوری پیش می‌روید، این روحیه برآمده از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب، شکاف علمی بین ایران و کشورهای پیشرفته بسیار زیاد بود، لذا انقلاب باعث شد ما به خودکفایی و استقلال در زمینه‌های مختلف از جمله علم و فناوری دست یابیم.

علی‌عسگری با اشاره به همزمانی این بازدید با هفته دفاع مقدس گفت: روحیه توانمندی، استقلال و تولیدکننده بودن، اعطایی انقلاب است؛ اما دفاع مقدس اوج فعالیت‌های علمی و تولیدی بود. اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، هنوز روایت نشده است.

صدا و سیما نشان‌دهنده تولیدات و پیشرفت‌ها است
رئیس صدا و سیما اظهار داشت: رسانه ملی، رسانه توسعه محور و پیشرفت مدار است و ما نشان‌دهنده تولیدات و پیشرفت‌ها هستیم.

وی گفت: به مدیران حوزه خبر ابلاغ کرده‌ام؛ هر فردِ تولید کننده‌ای که در مورد شرکت و محصولاتش مورد مصاحبه قرار می‌گیرد، باید نام خود و شرکتش در برنامه بیان شده و به طور کامل معرفی شوند.

علی‌عسگری در مورد اهمیت تولید برنامه‌های علمی در شبکه‌های نهال و امید بیان کرد: تولید آثار فاخر در حوزه علمی و پخش آنها در شبکه‌های نهال و امید، برای پیشرفت کشور بسیار تاثیرگذار خواهد بود. شبکه امید شبکه دانش‌آموزان است. رواج این فرهنگ میان آنها به این معناست که ده سال دیگر این فرهنگ به کل کشور سرایت خواهد کرد.

بازدید از پارک فناوری پردیس به عنوان نقطه عطفی در همکاری صدا و سیما و معاونت علمی
رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه این بازدید گفت: مدیران این حوزه در حال تلاشند تا این عرصه ارتقا یابد لذا این تلاش باعث بالا رفتن جایگاه ما در حوزه علم و فناوری در دنیاست و نشان‌دهنده حرکت رو به رشد کشور در این مسیر است.

وی افزود: سیاست سازمان و صدا و سیما پرداختن به توسعه و پیشرفت است، پیش از این هم در صدا و سیما به این حوزه پرداخته‌ایم. امیدواریم بازدید امروز از پارک فناوری پردیس نقطه عطفی در همکاری سازمان صدا و سیما و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشد.

«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: سازمان صدا و سیما از ابتدای طرح پرداختن به اقتصاد دانش‌بنیان همکاری فوق‌العاده‌ای با ما داشته و این قابل تقدیراست، اما بازدید امروز از پارک، تحول جدی در همکاری ما محسوب می شود.

در ادامه این مراسم میهمانان از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک، فضای کاری اشتراکی کوآپ، موزه آموزش علوم هوایی و شرکت‌ «آریاطب فیروز» بازدید کردند.

کد خبر: ۴۳٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha