۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
انتقال دانش کشورهای صنعتی به مدیران واحدهای تولیدی در استان مرکزی
معاون شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی خبر داد:

انتقال دانش کشورهای صنعتی به مدیران واحدهای تولیدی در استان مرکزی

اراک- ذوالفقاری، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از انتقال دانش کشورهای صنعتی به مدیران واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: کنسرسیوم سازی یکی از اقدامات این شرکت در بازار است.

اصغر ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص انتقال دانش برای مدیران واحدهای صنعتی از کشورهای خارجی اظهار داشت: با کشور آلمان در حوزه انتقال دانش همکاری داشته ایم و دوره های یک ماهه در کشورهای آلمان و کره جنوبی برای برخی مدیران واحدهای صنعتی برگزار شده که بسیار در نحوه مدیریت واحدهای صنعتی شان موثر بوده است.

وی افزود: بحث کنسرسیوم سازی و توسعه شرکت های مدیریت صادرات یکی از اهداف و اقدامات ما برای بهبود شرایط بازار بوده و در حوزه حمایت از پایان نامه های دانشجویی، تامین مالی من‌ جمله ورود شرکت ها به فرابورس، فن بازار منطقه ای‌، اقدامات مثمر ثمری انجام شده است.

معاون شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون حمایت خاصی از فعالیت های تخصصی مشاوران در استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی کشور با بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی، نشده است، گفت: در ساختمان مرکز کسب و کاری که در سه راه خمین قرار دارد حدود ۴۰ واحد مشاوره وجود دارد و در تمامی حوزه هایی که مورد نیاز صنعت هست مشاوره ارائه می دهیم ولی متاسفانه از این مشاوره ها به نحو مطلوب توسط صنایع استفاده نمی شود.

وی بیان داشت: سیاست امسال وزارت صمت، راه اندازی مجدد واحدهای راکد و تقویت تولید داخل است که علاقمند هستیم به عنوان یک هدف مهم، اتاق بازرگانی و مراکز توسعه کسب و کار در این دو موضوع و سیاست گذاری ورود کنند.

کد خبر: ۴۳٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha