۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
رشد ۱۴ درصدی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام
در ۵ ماه ابتدای سال محقق شد؛

رشد ۱۴ درصدی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

کرج- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این منطقه در پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی ۱۴ برابری داشته است.

به گزارش بازار به نقل ازروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با توسعه و فراهم سازی هر چه بیشتر زیر ساخت ها و حمایت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی مستقر و صنایع آی سی تی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، این منطقه امروز به بستر و فضایی امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

وی افزود: بیش از پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴ برابر رشد داشته است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اضافه کرد: به منظور حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و داخلی، تسهیلاتی در منطقه فراهم و با هدف گسترش و امنیت سرمایه گذاری برنامه توسعه و تجهیز زیر ساخت ها در فاز چهار منطقه در دست اقدام است .

ثناگو مطلق گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

کد خبر: ۴۳٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha