۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بخش تولید درآذربایجان‌شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بخش تولید درآذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بخش تولید در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، حسین فتحی در کارگروه تخصصی اشتغال استان در محل استانداری اظهار داشت: ۵۹۵ میلیارد تومان تقاضا به بانک‌ها ارسال شده است که از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان برای ۱۰ هزار و ۹۷ کارگاه پرداخت شده است.

وی، اعتبار اولیه ابلاغی به این منظور را ۲ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم به یک‌هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان کاهش یافت.

فتحی ادامه داد: ۱۶ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شده که معادل ۳۳ درصد پرونده‌های ارجاعی به بانک‌هااست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت‌نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir را فراهم کرده و همچنان ثبت‌نام در این سامانه برای متقاضیان دارای شرایط در استان ادامه دارد.

فتحی گفت: آذربایجان‌شرقی با حدود چهار هزار واحد تولیدی از جمله استان‌های آسیب‌دیده از کروناست که دولت به رغم دشواری‌های مالی تاکنون ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده از کرونا در آن پرداخت کرده است.

کد خبر: ۴۳٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha