۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
سازمان‌های بزرگ و صنعتی با روش‌های قدیمی تجارت محکوم به شکست هستند
مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس:

سازمان‌های بزرگ و صنعتی با روش‌های قدیمی تجارت محکوم به شکست هستند

پردیس- عظیمیان، مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس گفت: سازمان‌های بزرگ و صنعتی با روش‌های قدیمی تجارت محکوم به شکست هستند.

مهدی عظیمیان در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص برگزاری سومین رویداد زیر مجموعه پردیس سامیت ۲۰۲۰ که ۲۷ شهریور ماه توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شد اظهار داشت: در رویدادهای زیرمجموعه پردیس سامیت، به بحث و بررسی کارشناسانه در مباحث مختلف مطرح شده در پردیس سامیت ۲۰۲۰ پرداخته شد.

وی افزود: تا به حال سه دوره از رویداد پردیس سامیت توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شده و  هدف از پردیس سامیت، کنار هم قرار دادن بازیگران زیست‌بوم کارآفرینی، آشنا شدن آنها با یکدیگر و شبکه‌سازی و آموزش برای میان آنها است.

عظیمیان بیان داشت: پردیس سامیت ۲۰۲۰ بهمن ‌ماه سال گذشته برگزار شد و بازخورد خوبی در اکوسیستم کارآفرینی برای ما به همراه داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در سال جاری و در مدت باقی‌مانده تا  دوره بعدی پردیس سامیت که پایان سال برگزار خواهد شد، چندین رویداد کوچکتر به صورت پنل و به عنوان رویدادهای جانبی‌ برگزار کنیم.

وی گفت: به همین منظور برنامه‌ریزی شد تا امسال ۱۰ رویداد برگزار شود که هدف از برگزاری این رویدادها پرداخت کارشناسانه و مفصل‌ به مسائل و مباحثی است که در پردیس سامیت ۲۰۲۰ مطرح شده و در ماه‌های گذشته دو دوره از این رویدادها اجرا شده است، بود.

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری عنوان داشت: «میتاپس» رویداد مستقلی است که چند سال از برگزاری آن در کشور می‌گذرد و بزرگان حوزه صنعت کشور و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در آن شرکت می‌کنند و به همین علت ما تصمیم گرفتیم سومین رویداد زیرمجموعه پردیس سامیت را با همراهی میتاپس در پارک فناوری پردیس برگزار کنیم.

عظیمیان بیان کرد: ما به دنبال تشویق سازمان‌ها و صنایع بزرگ برای ورود به حوزه نوآوری هستیم و به منظور رسیدن به این هدف سعی کردیم مسائل و مشکلات این عرصه را بررسی کرده و در مورد آنها تبادل نظر کنیم و همچنین در این رویداد، موضوعات مشترک بین صنعت و اکوسیستم کارآفرینی، مطرح و منعکس شد که علاوه بر آن، در این رویداد تلاش شد گامی در جهت معرفی بیشتر پارک و شرکت‌های عضو آن به مدیران فعال در صنعت کشور و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، برداشته شود.

مدیر شعب پارک و رئیس مرکز شتابدهی نوآوری گفت: در این رویداد پنلی با موضوع بررسی رویکردهای نوین نوآوری سازمانی تشکیل شد. در این پنل که با حضور «کامران باقری» مدیر مرکز نوآوری شرکت «لوازم خانگی کن»، «وحید شامخی» مدیر ارشد نوآوری شرکت «ارتباط فردا» و «علی کاووسی‌نژاد» مدیر مرکز نوآوری شرکت «ماموت» برگزار شد، رویکردهای نوین نوآوری سازمانی و ضرورت تغییر نگرش بنگاه‌های اقتصادی سنتی به مفهوم نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نتیجه صحبت‌های مطرح شده در پنل مذکور این بود که اگر سازمان بزرگ و صنعتی به نوآوری روی نیاورد و بخواهد با روش‌های قدیمی تجارت و فعالیت کند، محکوم به شکست خواهد بود.

کد خبر: ۴۲٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha