۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
گرانی‌ها حاصل ضعف در عملکرد دولت است
سبزی نماینده مجلس:

گرانی‌ها حاصل ضعف در عملکرد دولت است

ساوه- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از گرانی‌ها، آن را حاصل تصمیمات نادرست دولت‌مردان دانست و گفت: حمایت از کشاورزان به ذخیره ارزی و کاهش قیمت منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام محمد سبزی بعد از ظهر پنج شنبه و در حاشیه بازدید از چهار روستای « سِتَق» ، «قَلعَتین»، «یُلداش آباد» و « تیمورقاش» نوبران ساوه طی سخنانی گفت: حضور مسئولان در میان مردم و آشنایی آن ها با مشکلات اقشار مختلف می تواند، سبب تصمیم گیری های عینی تر، دقیق تر و کارشناسانه تری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نقش روستاییان در شرایط فعلی کشور را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید مسئولان توجه بیشتری به قشر کشاورز، دامپرور و روستایی کنند، چرا که بر کسی پوشیده نیست، که یکی از اقشار تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در برابر تحریم ها و زورگویی های دشمنان روستاییان هستند.

وی ادامه داد: اگر از کشاورزان حمایت کنیم، تولید محصولات کشاورزی افزایش یافته و نیازمند واردات آن‌ها با قیمت‌های گزاف نخواهیم بود، شما ببینید، یک عملکرد ناصحیح سبب افزایش قیمت تخم مرغ، نهاده‌های دامی و نیز کودهای کشاورزی و در نهایت ورود زیان به مردم و کشاورز می شود، لذا باید در این شرایط کشور، از اقشار مولد حمایت کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اقدام جهادی مسئولان در رفع مشکلات روستاییان شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار میرزایی، فرماندار ساوه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی و استانی این نماینده مجلس را همراهی می کردند.

کد خبر: ۴۲٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha