۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۳۱۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی ها پرداخت شد
استاندار اردبیل:

۳۱۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی ها پرداخت شد

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: به منظور راه اندازی واحدهای تعاونی مبلغ ۳۱۱ میلیارد تومان وام ارزان قیمت روستایی با معرفی اداره کل تعاون استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو همزمان با هفته تعاون در جریان افتتاح طرح تولیدی پوشاک عرفان ارشق اظهار کرد: تعاونی های استان خانواده بزرگی از اقتصاد و تولید را تشکیل می دهند که در ۲ سال اخیر جهش خوبی برای راه اندازی واحدهای تولیدی اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی پوشاک عرفان ارشق یک نیروی بومی منطقه است تصریح کرد: در طول یک سال با آورده شخصی ۱۱ میلیارد تومان و استفاده از مشوق های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی شهر رضی، ۴ میلیارد تومان تسهیلات روستایی برخوردار شده است.

استاندار اردبیل سرمایه گذاران را مدافعان اقتصادی در خط مقدم جبهه بر شمرد و گفت: سرمایه گذاران با ایثار و تلاش در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال گام های اساسی بر می دارند در این واحد کوچک ۱۵۰ نفر از نیروهای بومی شاغل می شوند و در واقع۱۵۰خانوار از این طریق خوشحال می شوند.

وی رونق تعاون را رونق تولید و اقتصاد دانست و اظهار کرد: گام های بزرگی در توسعه شهرک های صنعتی استان برداشته شده که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد زیرساخت ها اختصاص یافت.

 بهنام جو ادامه داد: شهر رضی از بخش های شهرستان مشکین شهر یک شهر محروم بوده اما با هدف افزایش سطح اشتغال ۱۴ قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی این شهر در حال سرمایه‌گذاری است و این واحد تولیدی سومین واحد افتتاحی در شهر رضی است.

استاندار اردبیل گفت: با توسعه و تکمیل ناحیه صنعتی رضی شاهد افزایش اشتغال در منطقه محروم رضی خواهیم بود که یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید خروج مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور از محرومیت قطعی است.

وی ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی برای همکاری با بخش خصوصی، بیان کرد: با تلاش و همت مدیران شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شاهد رونق این ناحیه صنعتی با توسعه زیرساختی آن هستیم که با رونق این بخش در سال جهش تولید شاهد آرامش در خانواده ها و افزایش اشتغال در مناطق محروم باشیم.

به مناسبت هفته تعاون ۳۸۳ طرح بخش تعاون در سراسر کشور با برگزاری آیینی با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با افتتاح نمادین واحد تولید پوشاک عرفان رضی ۱۰ شرکت تعاونی نیز با سرمایه گذاری ۲۸میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای۳۷۸نفر در استان اردبیل افتتاح شد.

کد خبر: ۴۰٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha