۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
فنی و حرفه‌ای و شهرک‌های صنعتی خوزستان تفاهنامه همکاری امضا کردند
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان:

فنی و حرفه‌ای و شهرک‌های صنعتی خوزستان تفاهنامه همکاری امضا کردند

اهواز - مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای ارتقای سطح مهارتی منابع انسانی شاغل در شرکت های تولیدی و صنعتی، تفاهمنامه همکاری دو جانبه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی استان منعقد شد.

عبدالنبی سواعدی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات امضای تفاهنامه همکاری فنی و حرفه‌ای و شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای اجرای استارت آپ‌های مشترک برای رسیدن به یک مدل جدید آموزش مهارتی محصول محور، برای منابع انسانی تمامی شرکت های تحت پوشش شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به امضا رسید.

وی از این تفاهمنامه به عنوان یک هم افزایی میان آموزش های مهارتی و تولیدکنندگان و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی برای ارتقای بهره وری شاغلان، کاهش هزینه های تولید و تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت های جدید نام برد و افزود: کسانی که در صنایع شاغلند به ما کمک می کنند تا مشاغل جدید را شناسایی، مهارت های مورد نیاز شاغلانشان را احصاء و آن مهارت های احصاء شده را به آنان آموزش دهیم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خوزستان با تاکید بر اینکه این تفاهمنامه برای ارتقای سطح مهارتی منابع انسانی به امضا رسیده است، افزود: این تفاهمنامه برای یک سال منعقد شده است اما امیدواریم پس از کسب تجربه یک ساله این همکاری، تفاهنامه باز هم تمدید شود.

سواعدی عنوان کرد: این آموزش یک آموزش مستمر خواهد بود که ممکن است یک نفر در طول سال تعدادی پودمان خاص را برای فراگیری نیاز داشته باشد، لذا ما در این تفاهنامه جمعیت هدف مشخصی را پیش بینی نکرده‌ایم و بر اساس اتفاقی که می‌افتد، از ظرفیت مشترکمان استفاده می‌کنیم.

کد خبر: ۳٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha