۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
برنامه‌های حمایتی مطابق با سطح درآمد خانوارهای اردبیلی ارائه می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

برنامه‌های حمایتی مطابق با سطح درآمد خانوارهای اردبیلی ارائه می‌شود

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: برنامه‌های حمایتی مطابق با سطح درآمد خانوارهای اردبیلی ارائه می‌شود و معیار اساسی وضعیت معیشتی خانواده‌ها است.

قاسم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از وضعیت مالی خانوارهای اردبیلی هر ماه به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی یارانه نقدی ارائه می‌شود که در این زمینه ۲۶ هزار سبد حمایتی به خانوار نیازمند نیز در دستور کار قرار گرفته و محقق شده است.

وی با اشاره به این که ارائه خدمات مطابق با توان مالی هم‌استانی‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: یارانه معیشتی نیز به ۳۰۷ هزار خانوار اردبیلی ارائه می‌شود که در این زمینه سطح درآمد خانواده‌ها معیار اساسی است که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: ارائه تسهیلات یک میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار خانوار اردبیلی محقق شده و در این زمینه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار خانواده که درآمد و شغل ثابت ندارند از تسهیلات حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

رحیمی بیان کرد: کرونا ویروس به بسیاری از کسب و کارهای استان ضربه اقتصادی وارد کرده است که از آن زمان تاکنون برنامه‌های حمایتی از این طرح‌ها با جدیت ادامه یافته و درصدد هستیم با تمام توان و تلاش از این کسب و کارها حمایت ویژه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ارائه تسهیلات حمایتی به مشمولان این طرح ارائه می‌شود و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم تا حدودی خسارت‌های وارد شده را جبران کرده و مشکلات و موانع پیش رو را به حداقل برسانیم.

کد خبر: ۳۸٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha