۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
پرداخت ماهانه یارانه نقدی به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد

پرداخت ماهانه یارانه نقدی به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اعلام کرد: به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی یارانه ماهانه، ۳۰۷ هزار خانوار یارانه معیشتی بنزین و ۲۶ هزار نفر سبد حمایتی کرونا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاسم رحیمی با اشاره به ارایه خدمات به ۵۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم در استان توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان گفت: با توجه به گستردگی وظایف و مخاطبان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یکی از اهداف ما پاسخگویی مطلوب به مخاطبان بر اساس توان مالی دولت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اعلام کرد: به ۴۰۹ هزار خانوار اردبیلی به ازای هر نفر ۴۵ هزار تومان به صورت ماهانه یارانه نقدی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: همزمان با افزایش مبلغ بنزین و افزایش درآمد دولت از این نفر به ۳۰۷ هزار خانوار در استان اردبیل با توجه به سطح درآمدی آنها یارانه معیشتی بنزین به صورت ماهانه پرداخت می شود.
قاسم رحیمی گفت: با توجه به شیوع کرونا و تاثیر بر روی کسب و کارها تعداد ۴۰۰ هزار خانواده یارانه بگیر در استان تسهیلات ۱ میلیون تومانی به صورت غیر حضوری دریافت کردند.
وی با بیان تاثیر ویروس کرونا به معیشت افراد و خانوارها گفت: مبلغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به آن دسته از خانوارهایی که درآمد و شغل ثابت نداشته و تحت پوشش هیچگونه نهاد حمایتی نبودند به صورت چهار دوره و به ۲۶ هزار نفر در استان پرداخت شد.
کد خبر: ۳۸٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha