۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
آماده‌باش ۴۵۰ نفر در راهداری استان تهران/ ترافیک در همه محورهای پایتخت عادی و روان است
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران خبر داد:

آماده‌باش ۴۵۰ نفر در راهداری استان تهران/ ترافیک در همه محورهای پایتخت عادی و روان است

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران از آماده باش ۴۵۰ نفر نیروهای راهداری استان خبر داد و گفت: ترافیک در همه محورهای پایتخت عادی و روان است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای جاده ای و مواصلاتی تهران اظهار داشت: هم اکنون در همه محوهای استان اعم از محور هراز، فیروزکوه، تهران - مشهد، تهران - قم، تهران - ساوه و آزاد راه تهران - شمال شاهد ترافیکی عادی و روان هستیم و فقط در محور کرج ترافیک پرحجم است.

وی با بیان اینکه وضعیت شرایط جوی تهران آفتابی است، گفت: در حال حاضر هیچ گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی شود و اوضاع ترافیک آرام است اما بر اساس مشاهدات و پیش بینی ها، پیش بینی می شود از بعد از ظهر امروز چهارشنبه پنجم شهریور ماه شاهد ترافیک های سنگین و نیمه سنگین باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران با اشاره به اینکه اکیپ راهداری در ۱۲ اداره شهرستان فعال و گشت راهداری در حال خدمت است، افزود: هم اکنون و برای تعطیلات پیش رو ۴۵۰ نفر از نیروهای راهداری در سطح استان در حال آماده باش هستند و مرکز مدیریت راه‌ها از طریق نظارت تصویری و سامانه تردد شمار در حال رصد وضعیت محورها است.

وی در خصوص اعمال محدودیت و یک طرفه شدن راه ها نیز عنوان داشت: اگر حجم ترافیک به صورتی باشد که نیاز به اعمال محدودیت باشد از جنوب به شمال هراز و محور تهران شمال محدودیت هایی در نظر گرفته خواهد شد اما تا کنون تصمیم قطعی گرفته نشده است.

کد خبر: ۳۸٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha