۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات مسکن به کارمندان
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد

برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات مسکن به کارمندان

عدالتی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: درخصوص رفع مشکلات مسکن کارمندان باید قوانینی وضع شود تا براساس آن بتوان تسهیلات لازم به این قشر اختصاص یابد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، شهرام عدالتی گفت: رسیدگی به حوزه مفاهیم کارمندی در کشور از منظر توسعه بسیار ارزشمند است، چراکه بزرگترین نقش توسعه‌ای را دولت ایفا می‌کند.

وی افزود: افزایش حقوق کارمندان و میزان تورم همواره یکی از دغدغه‌هایی است که محل بحث بوده که براین اساس افزایش پله کانی حقوق‌ها و ترمیم شرایط مالی کارمندان دغدغه دولت بشمار می‌رود.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: موضوع ترمیم حقوق کارمندان در تمامی زمان‌ها مورد توجه دولت بوده و در سال جاری نیز میزان افزایش حقوق کارمندان روش منطقی را داشته است.

عدالتی ادامه داد: باوجود افزایش حقوق کارمندان اما همچنان میزان تورم بیشتر از افزایش حقوق کارمندان است که برای رفع این مشکل دولت باید خدمات رفاهی کارمندان را افزایش دهد که در این راستا صندوق و تعاونی‌ها نقش موثری دارند.

وی افزود: در حوزه مسکن نیز باید قوانینی برای کارمندان وضع شود تا تسهیلات لازم به این قشر جامعه اختصاص یابد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: در دنیا زندگی کارمند مورد حمایت قرار می‌گیرد نه اینکه به طور مداوم حقوق آنها افزایش یابد.

**برنامه ریزی برای رفع مشکل مسکن کارمندان

دکتر حسن محمدیاری عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قشر کارمند قشر بی ادعا است و در بحث قانون مالیات‌های مستقیم تنها کسانی که مالیات واقعی را پرداخت می‌کنند قشر کارمند است.

وی ادامه داد: قشر کارمند به حق قانونی خود دست نیافته البته نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که به این قشر کمک شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حقوقی که درحال حاضر کارمندان دریافت می‌کنند نمی‌تواند تامین کننده نیازهای آنها باشد، بنابراین باید معیشت این افراد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

محمدیاری ادامه داد: در ادارات تکریم ارباب رجوع وجود دارد، اما تکریم کارمندان به نحو شایسته صورت نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: کارمندان نیز مانند دیگر اقشار جامعه با مشکل مسکن مواجه هستند که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات کارمندان باید از زبان آنها احصا شود و براساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر: ۳۷٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha