۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
مشکلات مالیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مرتفع شد
معاون استاندار هرمزگان:

مشکلات مالیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مرتفع شد

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان از رفع مشکلات مالیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری هرمزگان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به مصوبات ستاد کرونا در حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی که الزام قانونی دارد به طور کامل جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: بسیاری از واحدهای خدماتی نظیر هتل‌ها در پی شیوع کرونا دچار خسارت شدند که ضروری است دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای عبور این واحدها از این شرایط حساس نهایت مساعدت و همکاری را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: واحدهای بزرگ صنعتی استان که نقش مهمی در اشتغال و توسعه صادرات دارند رفع مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف به ویژه مالیاتی به صورت ویژه پیگیری و دنبال شود.

حیدری بیان کرد: بانک‌های هرمزگان با تسهیل شرایط و پیگیری، روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان واجدالشرایط را سرعت بخشند تا سهم استان از محل این تسهیلات به طور کامل جذب شود.

گفتنی است، در این نشست مسائل و مشکلات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش واحد بزرگ صنعتی استان، در زمینه مالیاتی با حضور مدیر عامل شرکت، مدیرکل امور مالیاتی استان و اعضای کارگروه بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مرتفع شد.

کد خبر: ۳۷٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha