۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
اشتغال غیرقانونی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی نفت و شرکت‌های تابعه شستا
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس خبر داد

اشتغال غیرقانونی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی نفت و شرکت‌های تابعه شستا

قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس از ورود جدی مجلس به موضوع اشتغال غیرقانونی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی نفت و شرکت‌های تابعه شستا خبر داد.

به گزارش بازار، سید احسان قاضی زاده هاشمی، از اشتغال غیرقانونی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی نفت و شرکت‌های تابعه شستا انتقاد کرد و گفت: آمار و مستنداتی در این رابطه به دست ما رسیده و به طور جدی از طریق دستگاه‌های نظارتی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس یازدهم افزود: بازنشستگان نامه‌هایی از دستگاه‌های نظارتی گرفته اما نظرات آنها الزام‌آور نیست و مجلس مرجع تفسیر و تاویل قانون است و به طور قطع اگر یک دستگاه نظارتی کوتاهی کرد از طریق دستگاه دیگر وارد می‌شویم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان بازنشستگان شاغل وجود ندارد و آمار متنوعی ارائه می‌شود، ادامه داد: با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ۱۷۰۰ نفر بازنشسته باید کناره گیری می‌کردند و اگر آقای روحانی می خواهد در یک سال باقی مانده از مجلس دوازدهم اقدام خوبی برای جوانان انجام دهد بهتر است جوانان را جایگزین بازنشستگان کند زیرا  کارنامه و عملکرد خوبی برای دولت محسوب می‌شود.

کد خبر: ۳۷٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha