۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
مایحتاج ضروری مردم هرمزگان به میزان کافی تامین و ذخیره سازی شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

مایحتاج ضروری مردم هرمزگان به میزان کافی تامین و ذخیره سازی شده است

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تامین و ذخیره سازی مایحتاج ضروری مردم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار ،  ایرج حیدری عصر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: روند مناسب تامین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز مردم استان با برنامه ریزی مناسب به صورت مستمر دنبال می شود.

وی افزود: مایحتاج ضروری مردم هرمزگان به میزان کافی تامین و ذخیره سازی شده است و کمبودی در این زمینه در هرمزگان براساس اعلام دستگاه های اجرایی ذیربط وجود ندارد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر حمل و نقل کالا های اساسی به مناطق مختلف استان به موقع و با کمترین هزینه تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا ها برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشدید شود.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت در بخش های مختلف خدماتی پس از بررسی کارشناسی و تصویب در ستاد تنظیم بازار استان قانونی است و قابلیت اجرا دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحد های فعال در بخش گردشگری عنوان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا فعالان بخش های مختلف تولیدی به ویژه حوزه گردشگری در مناطق مختلف هرمزگان دچار آسیب شدند که نیازمند حمایت هستند.

حیدری گفت: دستگاه های اجرایی با همکاری بانک ها شرایط فعالیت واحدهای گردشگری را که در پی شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند تسهیل کنند.

وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی بخش گردشگری مشکلات فعالان این بخش را به صورت ویژه و پیگیری نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری هرمزگان موضوع مهم دیگری است که نیازمند پیگیری و اهتمام ویژه است، افزود: از تمامی ظرفیت های قانونی موجود برای حمایت از فعالان بخش های مختلف تولیدی به ویژه گردشگری بکار گرفته خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات بیش از پنج واحد گردشگری و تولیدی فعال در مناطق مختلف هرمزگان در زمینه مسائل بانکی با حضور بانک ها و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مرتفع شد.

کد خبر: ۳۶٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha