۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
حمل‌ونقل ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور
طی ۴ ماه ابتدای سال جاری صورت گرفتغ

حمل‌ونقل ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور

سمنان- معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از حمل‌ونقل ۳.۵ میلیون تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور در چهار ماه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدأ شهرهای استان صادرشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا طحان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه ۳.۵ میلیون کالا از مبدأ استان طی چهارماهه سال جاری به سایر نقاط کشور توسط ناوگان‌های حمل‌ونقل این نهاد جابه‌جاشده است، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدأ شهرهای استان سمنان صادرشده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است و عمده کالای جابجا شده از استان گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: متوسط عمر این ناوگان‌ها ۲۱ سال است.

طحان با تأکید بر اینکه ۸۸ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان سمنان فعال است، افزود: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در این استان فعالیت می‌کنند.

کد خبر: ۳۵٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha