۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۱۷۰۰ کیلومتر از شبکه آب شهری مازندران فرسوده است
مدیرعامل آبفای مازندران در گفتگو با بازار:

۱۷۰۰ کیلومتر از شبکه آب شهری مازندران فرسوده است

ساری - مدیرعامل آبفای مازندران گفت: ۱۷۰۰ کیلومتر از شبکه توزیع و انتقال آب شهری در استان فرسوده است و نیاز به اعتبارات ملی داریم.

 مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار بازار از فرسودگی هزار و ۷۰۰ کیلومتر از شبکه انتقال و توزیع آب شهری در استان خبر داد و گفت: در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع آب شهری در استان وجود دارد که هزار و ۷۰۰ کیلومتر فرسوده است.

وی با عنوان اینکه مشترکان استان در ماه حدود ۱۷ مترمکعب آب مصرف می کنند اظهار داشت: در استان ۱۹۳ مخزن تامین آب به ظرفیت ۴۷۲ مترمکعب وجود دارد.

عبداللهی شمار مشترکان استان را ۶۲۶ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: هم اکنون به ۵۸ شهر استان با جمعیت بیش از سه میلیون نفر آبرسانی می شود.

مدیرعامل آبفا مازنردان، با اظهار اینکه ۱۶ درصد جمعیت استان ااز طرح های فاضلاب بهره مند هستند شمار مشترکان این بخش را بیش از ۴۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۹ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در استان احداث شده است.

وی تصریح کرد: طرح های فاضلاب در شش شهر استان در حال فعالیت است و روزانه ۶۸ هزار مترمکعب فاضلاب در تصفیه خانه های استان تصفیه می شود.

وی ادامه داد: شش آزمایشگاه فاضلاب نیز در سطح استان مشغول فعالیت است و طرح های مطالعات فاضلاب ۲۵ شهر دیگر در دست اقدام است.

کد خبر: ۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha